BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 12, 2010

Kenangan lama yg terimbau di memori..

Pernah tak korang berada pada satu situasi di mana korang lebih menyayangi kawan2 bek korang dari ur own boyfriend?
There were a few moments I'm stucked in these kind of situation yg begitu membuatkan aku rasa sangat menyesal sekarang.
Entah kenapa aku selalu nak kengkawan aku bahagia lebih dari aku..
Ya...maybe in some sorts of condition,that's what we should felt regarding having a friend and the sacrificed we should made to a friend..
Peristiwa2 ney walaupun xseberat mana tapi cukup menyedihkan aku yg masih bertatih2 menilai kehidupan yg sedang aku lalui sekarang.Walau pahit macam mana sekali pun,bila dikenang2,why not I just let what bygone be bygone..?
Hidup ney harus diteruskan.Although the mekanisme of living akan jadi lain bila terkenangkan sahabat korang yang telah menikan korang dari belakang tapi kadang2 korang akan rasa happy kerana koranglah yang telah menemukan sahabat korang dengan cintanya itu eventhough without u realised it,kawan korang lebih mementingkan cintanya dari korang..Tapi smua tue xder hal lah..sebab aku jenis orang yg selalu utamakan kengkawan aku.Jadi aku tak kisah kalau diorang lupakan aku..Yg penting aku tau,dalam setiap nafas yang aku hembus dan sedut,dalam setiap langkah dan jejak yang aku tapak,dalam setiap detik dan masa yang aku lalui,sahabat tetap insan yang selalu bertakhta di hati walaupun sehingga satu ketika sahabat itu meningggalkan aku..Doa aku untuk kebahagian mereka tetap berkumandang di hati dan sanubari ini.Insya'allah....

0 comments: