BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 9, 2010

Assalamualaikum...:-)

Hye everybody!!!
Chewahhh....manyak songeh lak kan?
hehehe...besa la....:-)
This is my first time creating such a very 'hard' blog.
Hard ker?Maybe that's not so so so so difficult for you,but to somebody yg bru sgt2 tntg blog..
surely I might cry if I tried to finish it alone.
It took times n Alhamdulillah..my roommates help me a lot.
Kalau tak..aku pasti hundred n hundred n hundred times,aku tak boleh nak wat blog ney.
I'm still new here but I love to write.I love to deliver something by writing something.
Aku rasa macam aku cakap tentang everything to the whole world bila aku gunakan blog as the medan to utter and create that feeling.
Oh...Mimi,Fifa,Alin (ehem...ehem....:-) saper tue Lin..?),Pqah..thanks for the help.
p/s : Hehehe..mak jgn lar marah adik wat blog wktu tgah study.Saja nak lepaskan tekanan and deliver something for the peace of our nation and society.Insya'allah for the sake of our religion too...Amin.
To all the guys and girls out there,aku mengalu-alukan kedatangan korang dalam blog aku.
Blog bukan sekadar untuk kita menulis dan mengekspresikan apa yang kita rasa atau kita fikir tapi blog juga diwujudkan untuk meletakkan kita pada satu tahap di mana kita akan belajar tentang sesuatu yang baru dan melihat kewujudannya sebagai medan perantaraan komunikasi dan perhubungan yang sangat penting dalam menghubungkan generasi,mengeratkan perpaduan dan memperkenalkan peradaban adalah sesuatu yang sangat bagus.
Betul tak?<3

0 comments: