BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 9, 2010

First story : My ExpeRienced.....emmmm

Untuk pengetahuan korang,aku baru sambung blajar.Dekat mana tue...emmm...nanti aku story k?tapi di masa akan datang la..
Today,aku bukan nak cerita tentang the first time aku separated with my family members n so on..story tue pun kita K.I.V dulu k..
Tp,about my experienced dalam klas aku.
It was a very interesting experienced.Aku adalah manusia yang sangat sukakan pengalaman walaupun kadang-kadang aku rasa macam "Oh....pengalaman apa neyh?!" atau "Ya Allah...tertekannya aku......!!!!!".
Tapi after all,pengalaman is the best teacher.It helps us to recover for pain and vain..
Klas aku sesangat-sangatlah best.Best sebab apa??
Kena bagitau sebab ker?
Hehehe...ok2.Sebab aku ada the leader representative or in simple words,we do called it ketua rept. yg sangat2 bertanggugjawab serta pen. ketua rept. yg sangat2 baik.Rakan2 yg sangat bagus.Pensyarah2 yg sangat berintelektual dan understanding..
N aku sangat-sangat kuciwa bila aku terpaksa gak amik MC masa klas Prof yang best tue atas alasan demam.Ya.....it's true.Aku demam.Memang demam pun...
Tapi...aku rasa macam sayang sesangat sebab aku suka gila2 klas dia and bila aku tinggal sehari ja klas dia,aku dah rasa cam I lose almost everything eventhough the truth aku MC cuma sehari.
Starting from that day,aku promise to myself.."You shouldn't do like this anymore.Please...please...please Aisha.Do take care of yourself or you might be in trouble...ha......."..cam tuelah ceritanya..Hehehe...
Tension sungguh kan bila kita rasa macam we loses that thing bila kita g klas.Oh..........sangat kuciwa.Jadi kalian,please..doakan aku takkan sakit lagi.And today akan kluar result samada perjanjian aku untuk program pengajian yg aku amik ney diterima atau tak n aku sangat2 risau..Fuh2...Fuhhhhhhhhhhhh......
Ok2...I need to relax my mind.T we talk talk again k..till that day.Adiosaa....:-)

0 comments: