BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 28, 2010

pernah rasa jatuh cinta?

Sejujurnya..maafkan aku..
Selama ini,kerap kali aku bertanya pada diri..Apa yang aku cari dalam kehidupan ini..Sukar untuk aku lafazkan dengan kata-kata kerana selalunya lidah ini tersalah bicara.Khilaf dan kegusaran bisa meroboh rasa was-was yang beraja di jiwa..Ya!Aku tewas tatkala hati ini tiba-tiba terbuka untuk menerima pengunjung baru..
Sejujurnya rasa ini tiada sebelum ini.Aneh kalau aku berbicara tentang 'dia' kepada semua.Pasti yang tertawa.Entah kenapa hati ini bertekad.Andai jiwa itu mampu ku takluki,maka insya'allah akan hadir dan bertambahlah seorang pejuang agamaMu Ya Rabb..Maka,berdoa dan berdoalah agar impian ini mampu ku gapai..Ingin aku memimpin tangan itu dan jiwa itu mengejar mutiara yang sebenar..
Allahhuakbar!!

0 comments: